ХАРАЂУКУ У ШУМАТОВАЧКОЈ

Јелена Стојановић, цртеж Јелена Стојановић, цртеж

Аутор/водитељ радионице: Јелена Стојановић, дипломирани сценограф и костимограф.

Четири радионице – два викенда:

23. и 24. јуни и 30. јуни и 1. јули 2012. године, 
у поподневним часовима (од 15 до 18 часова).

Атељеи Центра за ликовно образовање – Шуматовачка.

Шуматовачка – Центар за ликовно образовање, Друштво љубитеља јапанске популарне културе Сакурабана и Градска општина Врачар

Вас позивају да се пријавите за учешће у радионици модне илустрације инспирисаном Харађуку модом и јапанском поп културом
под називом

ХАРАЂУКУ У ШУМАТОВАЧКОЈ

Ако сте млади и креативни, желите да се упознате са јапанском популарном културом и изразите у различитим уметничким видовима
пријавите се до среде, 20. јуна 2012. године.

Регистрација полазника/ца је 23. јуна од 14.30 - 15.00, 
Центар за ликовно образовање, улица Шуматовачка 122, Београд.

Група: максимално петнаест полазница/ка.

Цена: 800,00 динара по учеснику.

Учесници сами набављају материјал за рад (техника по избору).

Пријављивање је у току.

Информације на: +381 11 64 04 846; +381 60 50 40 588, art@sumatovacka.rswww.sumatovacka.rs.

Радионица је инспирисана Харађуку (Harajuku) културом која се развила у истоименом дистрикту у Токију. У почетку је дистрикт био омиљено место окупљања младих људи који су изражавали своју индивидуалност и креативност кроз стилизоване одевне комбинације – било да их носе или осмишљавају. Убрзо је стил у одевању прерастао у креативни уметнички израз са појавним формама у музици, дизајну, различитим примењеним уметностима. Иако су се у почетку млади који су се окупљали у Харађуку угледали на савремену америчку и британску уметничку и дизајнерску сцену, временом се ситуација у потпуности преокренула. Међу поклоницима јапанских уметника нашли су се и Дејвид Боуви (David Bowie) и Иги Поп (Iggy Pop) још 80-тих година прошлог века, а у скорије време поп звезде попут Гвен Стефани (Gwen Stefani) која је допринела популаризацији ове субкултуре код генерација које сада трагају за сопственим индивидуалним изразом и дистинкцијом у општој глобализацији. Иако помало противречно, помоћу дизајнера као што су Реи Кавакубо (Rei Kawakubo), Хироши Фуђивара (Hiroshi Fujiwara) или Ниго (Nigo), Харађуку култура која негује индивидуалност, налази поклонике широм света – глобално.

Харађуку радионица полазницима приближава модни дизајн и модну илустрацију, али и фотографију, графички и индустријски дизајн, унутрашњу архитектуру...простор за деловање и излагање њихових креација...

ИЗЛОЖБА...

По завршетку радионице, 1. јула, настали радови ће бити представљени на групној изложби у Дому омладине Београда, током трајања фестивала Јапанизам који се, у организацији Друштва Сакурабана, бави промоцијом јапанске поп културе.