HARAJUKU КРЕАТИВНА РАДИОНИЦА

Од новембра 2011

HARAJUKU  
КРЕАТИВНА РАДИОНИЦА 
    
Води: Јелена Стојановић, дипломирани  костимограф и сценограф
Пријаве у току

Harajuku (дистрикт у Токију) је почео као омиљено место окупљања младих људи који су волели да изражавају своју индивидуалност и креативност кроз стилизоване одевне комбинације – било да их носе или осмишљавају. Убрзо је стил у одевању прерастао у креативни уметнички израз са појавним формама у музици, дизајну, различитим примењеним уметностима. Иако су се у почетку млади који су се окупљали у Harajuku угледали на савремену америчку и британску уметничку и дизајнерску сцену, временом се ситуација у потпуности преокренула. Међу поклоницима јапанских уметника нашли су се и David Bowie и Iggy Pop још 80-тих година прошлог века, а у скорије време поп звезде попут Gwen Stefani 
која је допринела популаризацији ове субкултуре код генерација које сада трагају за сопственим индивидуалним изразом и дистинкцијом у општој глобализацији. Иако помало противречно, помоћу дизајнера као што су ReiKawakuboHiroshi Fujiwara ili Nigo, Harajuku култура која негује индивидуалност, налази поклонике широм света – глобално.